top of page

איזה צמחים כדאי לי לגדל בבית?

עודכן: 3 באוג׳ 2021

בכל חדר ופינה בבית, במרפסת או בחצר, על הרצפה, על הקיר או תלויים מהתקרה -

עציצים מכניסים חיות לכל בית והם משמשים כאלמנטים דקורטיביים חשובים שמשלימים את נראות החדר ויוצרים אווירה נעימה ורגועה. הכדים והעציצים מגיעים בהמון גדלים, גוונים וצורות ובבחירה נכונה יכולים להתאים לכל אופי וקונספט עיצובי.



גם אם אתם רוצחי עציצים סדרתיים אין שום סיבה שלא תיהנו מההשפעה החיובית שלהם על הסביבה ועל מצב הרוח ולכן אפשר לרכוש צמחים שאינם דורשים טיפול אינטנסיבי כמו למשל הצמחים האהובים עלינו - הסוקולנטים.



הסוקולנטים הם צמחים פשוטים וצנועים בדרישותיהם, אסתטיים מאוד זקוקים למעט מים ועם אור טבעי מתפתחים בעקביות. הקקטוסים בניגוד לצמחים רבים אחרים ייתנו לנו להנות מיופי ויחודיות לאורך כל השנה! הם עמידים באופן יוצא דופן לתנאי מזג האוויר המשתנים ובעלי פריחות מרהיבות ומרגשות במיוחד. ולכן מתאימים במיוחד לגידול בתוך הבית



לצמחים דרך מעולה לעצב את הבית, הם מעניקים נשמה ואופי, מביאים עמם אנרגיות חדשות ומטהרים את האוויר. שילוב של צמחים נכונים עם טקסטיל מדויק הופך את חלל הבית לנכון ומקורי.

מומלץ לבחור כלי שידגיש את יופיו וחיותו של הצמח ולקבץ אותם בקבוצות שכוללות צורות וגבהים שונים כך שיתנו קונטרסט ויבליטו בעדינות אחד את השני.


כבר ניחשתם שהמועדפים עלינו הם עציצי בטון??

כלי בטון כבר מזמן נכנסו לכולנו אל הבית וכמובן אל הנשמה , בשל יכולתם להדגיש כל צמח השתול בתוכו בעדינות היצוקה בחומר הגס ובשל הקלות שבה הכלי משתלב בכל סגנון עיצוב בין אם מודרני או כפרי הבטון פשוט מחמיא לנו בבית.

אפשר למקם בבית בשילוב של נרות, יחד עם תכשיטים על מגש משלים, או כפריט בודד על מדף או כמרכז שולחן.

נשמח לעזור לכם למצוא את המיקום והשילוב הנכון עבורכם


יש לכם שאלות ?

נשמח שתיצרו איתנו קשר

1,163 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page