top of page

מהו הצמח המושלם לחדר השינה


איך לבחור צמחי בית שמתאימים לחדר השינה?

זה לא סוד שאנחנו אוהבים סוקולנטים וצמחי בית אבל כשזה מגיע לצמחים לחדר השינה אנחנו די בררנים.

חדר השינה הוא המקדש שלנו ולכן הצמח צריך להיות קודם כל יפה, ולהתאים לעיצוב הבית ועיצוב החדר.

כמובן מומלץ לבחור צמח שהוא גם בטיחותי לילדים וחיות.

אה ואם אפשר שלא ייצטרך הרבה טיפול? הכי טוב!

ולא הרבה אור.

אבל שלא יהיה מפלסטיק... פלסטיק זה לחלשים. וכמובן בעל כלי לעציץ שנבחר בהתאמה בצבעים ובצורה



נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי?

יש לי חדשות בשבילכם חקרנו ומצאנו את הצמח המושלם שעונה על על הדרישות!




אבל קודם כל בואו נדבר על הפיל שבחדר (חדר השינה כמובן) .




לא כל צמח מתאים לחדר השינה



כשנרצה למקם צמח בחדר השינה נעדיף צמחים שצורכים פחות חמצן בשעות הלילה. בשעות היום, בזכות תהליך הפוטוסינתזה, כמות החמצן שצמחים פולטים בחזרה לסביבה עולה על זו שהוא צורך, כך שבסך הכול כמות החמצן בסביבה גדלה. לעומת זאת, בלילה מתבצע רק תהליך הנשימה התאית ועל כן הצמח צורך חמצן מהסביבה, בדיוק כמונו, ופולט פחמן דו-חמצני.

כמובן שצריך לציין שאין סכנה ממשית בצמחים אחרים אנחנו פשוט נעדיף את אלו שתורמים לנו לשינה ונשימה טובה יותר.



דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו בבחירת צמח לחדר השינה הוא התאורה בחדר. במקרים רבים חדר השינה חשוך יותר מחדרים אחרים ברוב שעות היום ולכן ננסה למצוא צמח שעמיד גם בתאורה חשוכה יחסית.

והדבר האחרון שנשקול הוא כמה מאמץ השקעה וזמן אתם מוכנים לתת בכדי לטפל בצמח היפה שלכם? אני מעדיפה תמיד צמחים שלא צריכים הרבה טיפול ומאמץ ולכן אני אמליץ כאן על צמח מנצח אחד שלדעתי כל הפרמטרים נכונים לו.



הצלחתם לנחש?




טוב אני אגלה לכם...


אז עברנו על כל ה - צמחים לבית והצמח המנצח הוא/היא...... תופים......





צמח הסנסיווריה !


שכמובן ניצח בכל הקטגוריות בענק אז הנה קצת ממה שאנחנו יודעים עליו

צמח סנסיווריה הידוע גם בשם לשון החמות, לשון החותנת או פשוט כידונן מגיע בכמה סוגים שונים - סנסיווריה מגוונת, סנסיווריה ירוקה, סנסיווריה נמוכה, וגבוהה וכמובן סנסיוורית צמה היפה והמיוחדת ...



בבחירת צמחי חדר השינה שלנו אני אוהבת מאוד להשתמש בסנסיווריה ירוקה גבוהה - צמח בעל עלים גדולים עמידות לתנאי תאורה קשים במיוחד (עד חושך כמעט מוחלט) , נראות מיוחדת עמידות גבהה צורך השקיה מועטה . בנוסף לכל היתרונות של הסנסיווריה שכבר ציינו הצמח המיוחד הזה מטהר את האוויר טוב יותר כמעט מכל צמח בית אחר.


צמח הסנסיווריה לא צורך טיפול מיוחד, בניגוד לצמחי בית רבים, בגידול סנסיווריה לא צריך להתמודד עם עלים שנושרים ומלכלכים העלים שלו פשוט נשארים יפים, אין צורך בגיזום ודישון ! פשוט להשקות אותו פעם בשבועיים. אה וגם פלוס רציני הוא משתלב מאוד טוב עם עציצי בטון ועציצי טרקוטה שמאוד מזוההים עם סגנון הבוהו שיק שכל כך נעים לנו בחדר השינה




כשאתם רוכשים עציץ סנסיווריה בין אם זה בחנות אונליין או במשתלה וודאו שבחרתם בכלי לעציץ עם חורי ניקוז נאותים, מכיוון שמים עומדים ואדמה לא מתאימה עלולים לגרום לריקבון השורשים של הצמח .



בכל זאת לא מה שמתאים לכם? מחפשים זנים אחרים של צמחים לחדר השינה? לחצו כאן לרשימה המלאה שעשינו על צמחים שמתאימים לחדר השינה



וכמובן שאנחנו כאן לכל שאלה ובקשה ותמיד שמחים שתיצרו איתנו קשר בואטסאפ איסטגרם או במייל

1,738 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page