top of page

7 דרכים לשמירה על סוקולנטים בריאים

עודכן: 12 באוג׳ 2019

הסוקולנטים שלך פשוט לא מחזיקים מעמד?הנה 7 דרכים לשמירה על סוקולנטים בריאים בצעו את השינויים הדרושים, ותוכלו ליהנות מסוקולנטים מהממים כמו שתמיד רציתם.

האם אתה אוהב את המראה של הסוקולנטים, אבל לא מצליח לשמור אותם בחיים? האם יש לך בדרך כלל הצלחה עם צמחים (וגם אם לא) אבל סוקולנטים פשוט לא עובדים לך? זה נשמע כאילו תוכל להעזר ב Succulents 101!

ישנם מספר דברים שעלולים להקשות על הסוקולנטים לגדול באופן בריא , ועל ידי ביצוע של כמה כללים פשוטים ניתן לקבל תוצאות מדהימות. קראו את 7 סיבות לדרכים לשמירה על סוקולנטים ותוכלו לתת להם את הטיפול שהם צריכים להצלחה!

1. יותר מידי מים


סוקולנט לא צריך להיות מושקה כמו צמח בית אופייני שיש בבית. אחרי הכל הם סוג של קקטוסים, כך שהם יכולים להסתדר עם פחות מים וליהנות מאדמה מנוקזת היטב. האדמה צריכה להרגיש קרירה ולחה למגע, אבל לא רוויה ואף פעם לא בוצית.

2. מיכל הצמח הוא קטן מדי


האם מצאת ספל תה חמוד או פקק שעם לסוקולנט שלך? בטח זה נראה נחמד, אבל האם זה נותן לשורשים את המקום שהם צריכים כדי לגדול? כנראה שלא. עומק ורוחב המיכל צריכים להיות לפחות כגודל הצמח, וכמה שיותר יותר טוב. פעולה זו נותנת לצמח הרבה מקום להתפשט!

3. מיכל הצמחים ללא חורי ניקוז


אנשים אוהבים נטיעת צמחים במיכלים חמודים, כוסות, מגפיים, וכל מיני כלים אחרים, אבל האמת היא שאם אין להם ניקוז ראוי הם לעולם לא יעבדו. המיכל שלך צריך להיות עם כמה חורי ניקוז שבו המים יכולים להימלט. חתיכת רשת או אפילו גרביונים מעל החורים יכול לעזור מפני בריחת לכלוך בתהליך.

4. הצמח שלך לא חזק מספיק


סוקולנטים אוהבים מזג אוויר חם. הם לא רוצים להיות במזג אוויר קר מדי. שמור אותם במקום שבו הם יכולים להישאר חמים. הם לא יתפתחו טוב אם מזג האוויר תמיד משתנה עליהם.

5. שתילה צפופה


אפשר לעציץ שלך למלא באופן טבעי את הכלי. יש להימנע משתילה קרובה מדי של צמחים שכן צריכים להיות כמה סנטימטרים בין הצמחים, כך שיהיה להם מקום לגדול ולא לחנוק אחד את השני. גם ככה כשהצמיחה תקרה באופן טבעי שילוב הצמחים ייראה יפה וטבעי יותר.


6. הקרקע של הצמח לא מתאימה

סוקולנטים נשתלים באדמה עשירה בחומרים מזינים אשר מעורבבים בקומפוסט אורגני. בדרך זו הם מקבלים את ההזנה שהם צריכים כדי להיות בריאים ולהראות יפה. בדקו את חנות המשתלה הקרובה עבור תערובת אדמה במיוחד עבור קקטוסים וסוקולנטים, או יותר טוב, צרו אדמת סוקולנטים משלכם! אלה יהיו בצפיפות נכונה ומלאים בחומרים מזינים עבור הצמחים שלכם.


7. יש צורך בשתילה מחדש

אם הסוקולנט שלך כבר במיכל במשך כמה חודשים ופתאום חלה , אתה צריך לשתול אותו מחדש במיכל גדול יותר. על ידי כך, אתה תיתן לו מקום לגדול. זה גם זמן נהדר לחשוב על השימוש בסוקולנט שלך כדי להתחיל יותר צמחים עכשיו כי הוא גדול יותר. זה קל (וכיף) להצמיח סוקולנטים חדשים מצמח בריא.

מוכנים ליהנות מסוקולנטים בריאים? קחו את 7 הסיבות אלה לתשומת ליבכם , בצעו את השינויים הדרושים, ותיהנו מסוקולנטים היפים שתמיד רציתם.



מקווה שעזרתי לכם! אם נהנתם מהקריאה אתם מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם ובפייסבוק

ובנוסף יש לי הפתעה (:

אני מחלקת קופון הנחה לשימוש חד פעמי באתר האינטרנט של Designpatterns.co.il הקופון מיועד לאוהבי סוקולנטים וקקטוסים אמיתיים... כי מגיע לכם

קוד קופון :

CACTILOVERS


📞 0504423039

27,965 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page